Czy recepcjonistki są najważniejszymi osobami w gabinecie?

Jest taki dzień - Narodowy Dzień Recepcjonistów, w którym świętuje się funkcję profesjonalistów pracujących w tym zawodzie i docenia wszystkie rzeczy, które robią codziennie. My dziś, tak bez okazji, podsumowaliśmy listę powodów, dla których rola recepcjonistki/recepcjonisty jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu Twojej działalności.
Recepcjonistka jest często pierwszą osobą, przez którą pacjent kontaktuje się z Twoim gabinetem przez co odgrywa niezwykle ważną rolę w reprezentowaniu Twojej placówki.
Oto kilka powodów, dla których recepcjonistka może być najważniejszą osobą w biurze:
 
1) Pierwsze wrażenie:
 
Recepcjoniści są często pierwszymi i niekiedy jedynymi osobami, z którymi pacjenci mają styczność podczas kontaktowania się z gabinetem. Ich początkowe wrażenie jest zbudowane na podstawie doświadczenia z tą osobą. Pierwsze odczucia są siłą napędową w biznesie, dlatego Twoja recepcjonistka/Twój recepcjonista jest niezwykle wpływowy, a jej/jego wygląd, maniery, wiedza i pomoc odzwierciedlają całą firmę.
 
2) Są zaradni:
 
Zawsze mają pomysł na rozwiązanie problemów, które pojawiają się w najbardziej niewygodnym momencie. Świetna recepcjonistka potrafi szybko myśleć, rozwiązywać komplikacje i stwarzać takie poczucie, aby pacjenci czuli, że są w dobrych rękach. Zawsze potrafi sprawdzić, czy harmonogram lekarza jest prawidłowo rozplanowany oraz poradzić sobie z uciążliwymi połączeniami telefonicznymi, a wszystko to sprawia, że ​​gabinet działa płynnie.
 
3) Są zawodnikami typu "Jack-of-all":
 
Możesz polegać na recepcjonistce ze względu na jej elastyczność i zdolność dostosowywania się do nowych sytuacji. Podczas gdy większość pracowników koncentruje się na własnych obowiązkach i niekoniecznie angażuje się w inne obszary firmy, recepcjonistka kontaktuje się z ludźmi z całego gabinetu weryfikując wszystkie działania placówki medycznej. Posiada również dużą wiedzę na temat placówki medycznej i działalności lekarza, ponieważ wie co się w niej dzieje, dzięki czemu może być idealnym odbiorcą pytań zadanych przez pacjenta.
 
4) Posiadają godne pozazdroszczenia umiejętności:
 
Jednym z atutów recepcjonistek jest efektywne zarządzanie czasem swoim, a nawet innych. Ponadto świetnie radzą sobie w niestabilnych sytuacjach. W kontaktach telefonicznych, czy osobistych zawsze wiedzą co powiedzieć. Dysponują wszelkimi niezbędnymi informacjami na temat pacjentów. Wiedzą, gdzie znaleźć dokumenty, numery telefonów i potrzebne adresy. Dbają o kalendarze, umawianie pacjentów czy odwoływanie wizyt, a szczególnie o ogólny wizerunek placówki
 
5) Są świetnymi komunikatorami:
 
Umiejętności komunikacyjne są ich najlepszym atutem. Nie tylko potrafią jasno przekazywać informacje, ale także są świetnymi słuchaczami i zawsze chętnie odpowiadają na potrzeby i prośby klientów. Wiedzą jak zachować spokój, gdy znajdą się pod presją. Nigdy nie denerwują się na natłok dzwoniących telefonów, napływających wiadomości e-mail czy czekających w recepcji pacjentów.
Lekarzu, recepcjonista dobrze przygotowany do swej pracy to sukces Twojego gabinetu medycznego!

Tagi

elektroniczna dokumentacja medyczna aplikacja dla lekarzy program do gabinetu medfile program do elektroniznej dokumentacji medycznej aplikacja EDM gabinet lekarski harmonogram kalendarza
Copyright © aplikacje-medyczne.pl | Mapa strony
Powered by BioStat®